HP Portatīvā datora remontā krāpnieki?

Portatīvais dators hp par garnatiju bija nodots remontā, it kā ventilators nodilis, proti, sāka skaļi rūkt.Tagad konstatēju, ka pēc remonta baterija dažas minūtes tik tur, man ir radušās aizdomas, ka tā ir nomainīta, jo iepriekš problēmas ar batariju nebija. Meistars paskaidro, ka tad kad ventilators nav īsti labi strādājis, dators patērējis mazāk baterijas resursus kā tagad kad viņš to salabojis. Vai tā varētu būt un kā man rīkoties šajā situācijā?

cilveex (2010-03-17 22:38)      Bet akumulatoram garantija jau beigusies? Laptopam un baterijai garantijas laiki var būt dažādi. Baterijas numurs nav kādos dokos saglabajies, lai salīdzinātu? Ventilators nenosēdina akumulatoru dažās minūtēs, tas tak nav helikopteris nekāds.
Kāds nr ir tagadejai baterijai? Piemēram pēc dell PPID (Dell Part Piece Identification), var daudz ko uzzināt, ja ir liela velme. Arī par esošo bateriju uzzināt, tad saprast ir tā tava, vai nomainīta pret vecu.

Ivans_neBargais (2010-03-17 22:48)      Par bateriju nekā neteikšu, bet tas stāsts par to, kā rūcošs ventilātors patērē mazāk resursus ir galīgākais sviests.

barbarosa9 (2010-03-17 22:51)      Shajaa situaacijaa tev jaapieprasa sev un datoram labveeliigs rezultaats.
"Batonus spraus"t vinji visi prot.
Vnk kategoriski jaapieprasa sev saprotams un labveeliigs rezultaats.

lapsaacijs_albiins (2010-03-17 22:52)      :)))) nevaru nepasmaidiit par veco labo : aitas-cirpeeji . :)

naakamreiz- nes savu ljapu uz kiti. tur ir taads detalju klaasts, ka tavu pat jauno bachu nevienam nafik un par velti nevajadzees!!!

marekst (2010-03-17 23:28)      hehe, kaarteejo reizi kombinaacija HP + garantijas remonts :D HP - laba izveele ;)

Edg (2010-03-18 00:31)      Mjā, laikam jāmeklē visi papīri un jāskatās numuri. Tas nekādi nevar būt ka ventilators nokauj bateriju pāris minūtēs. Vēl var mēģināt HP mājas lapā pēc TAGA (vismaz DELL ir tāda sistēma) numura ievāk info un tad var celt pretenzijas. Tiesa diez vai kas sanāķs, jo izdomās nākamās atmnazkas, ķipa pati samainīji :(((( Būs visai pagrūti kautko pierādīt pēc izņemšanas no "servisa". Likam visbāk ir ieskrāpēt palastmasā kautko līdzīgu trim krustiņiem švakāk redzamā vietā pirms servisa. Vai arī vispār nodot remontā bez baterijas, to vienkārši atstāt mājāš. Ja kāds kautko burkšķ, tad var darīt zināmu tam "meistara" ka ar barokli vien arī pilnīgi pietiek lai darbinātu lapsi.

Alex_Jones (2010-03-18 01:11)      Baķorku vajadzēja iezīmēt! Un visiem iesaku starp baķorku un korpusu ielikt lapiņu ar īpašnieka koordinātēm - par 1% paaugstina izredzes nozaudēto laptopu ieraudzīt atkal!
Ja kompis bija jauns - tad ziķeri ir dzīvo baķorku nocēluši!
Baķorkas visiem laptopiem kalpo tikai vienu ciklu! SONY Vaio, TOSHIBA, PANASONIC - tas ir 500 uzlādes/izlādes, tad $200,- un jauna. Tādas baķorkas salabot nevar jo tajās ir speciāls čips, kas taisa ražotājiem biznesu!

riks (2010-03-18 06:48)      tik strauji nemainās ne I patēriņš uz piļesosu, ne aķa ietilpība. t`jem ņe meņeje, atceros, kā mamma nesot VEF-iņu uz darbnīcu raustījās, ka viņai tam nesamaina labās detaļas. es viņu mierināju ar tekstu - nesatraucies, tur nav ne-1-as labas detaļas.

Digital_Bath (2010-03-18 09:09)      Jebkuram servisam jair garantija jaatgriezh preci taadaa staavoklii kaadaa bija respektiivi straadaajosham un bez probleemaam ja nav nessi laipns vai nu sit pa seju, vai nnu caur juridiskiem pakalpojumiem, ar LV servisiem nav ko laipni runat.

Eerika1949 (2010-03-18 09:35)      Ak šie remonti!:) Man bija neliela problēma ar datoru un arī,būtu aizvedusi un uzticējusi remontniekiem,bet labi cilvēki ieteica....pieraksti visu,kas pierakstāms,sataisi nopietnu ģīmi un esi pārliecināta...citādi apčakarēs:(.

MazaisPrincis (2010-03-18 10:09)      Vēl tikai jautājums - kā viņa tagad pierādīs, ka remontā tā bača tika samainīta? "Meistars" var teikt - ahā, aiznesi mājās un samainiji ar veco compi. :(
Vispār man ar te mājās viens, pāris mēnešus vecs" HP-is ir un tam ik pa laikam ir problēmas ar aķa kontaktiem. Vjag patīrīt, pakratīt, izpūst .... un atkal ir ierindā.
Labi, ka āboļiem tā nenotiek! ;)

Jeecis_Peecis (2010-03-18 11:14)      > MazaisPrincis
Teiktajam nav nekādas nozīmes, "bez bumažki ti bukaška". Lietotājs jau nevar visas lažas konstatēt uz vietas, garantijas darbnīcā.
Es pacīnītos, darba laiks bez tīkla - vissmarīgākais, manuprāt, portatīvā datora parametrs, bez tā visam pārējam zūd jēga. Sākumā - pretenzijas garantijas darbnīcā, piedraudēt ar to visai neefektīvo "paterētāju aizsardzības ..." Jā, paskaties, varbūt kāda vērtīga infa ir uz baterijas, nu, kā piemērs: dators ražots 2006. gadā, betrija pēkšņi 2008. :D :D :D Visādas nezināmas izcelsmes švīkas utt. (lietotājs jau nevelk ārā bateriju, nav vajadzības) . Tīri konceptuāli (piekrītu barbai) : datoram ir tādi un tādi parametri tādos un tādos ekspluatācijas apstākļos visā garantijas darbības laikā kā minimums! Tad lūdzu nodrošiniet! Vēl, "bīdot jurisprudenci" , jācenšas visas darbības dokumentēt pēc iespējas, tas ir loģiski.

Klau ... a kantori, kas veic garantijas remontu, nevar pamainīt? :) Ir vēl kaudze variantu ..
Jā, mehāniski ventilatora defekti, tieši otrādi, palielina strāvu tā barošanas ķēdē. Servisa darbinieks ir bijis vai nu nekompetents, vai negodprātīgs.

Vēlu veiksmi!

Jeecis_Peecis (2010-03-18 13:56)      cacaoo, un pāri galvām, droši! Lai pagaidām nenoskaidrotā persona vairs nekad tā nedara!

av2 (2010-04-05 19:12)      Vai tiesssam LV nevienam remonteetajam nevajag labu slavu - tas tak sagaadaa jaunus klientus? Turprettii slikta slava noved pie bankrota...
Diivaini. Varbut vienkaarssi dators boijua izjaukts " pa gabaliem" uz galda, un meistars klluudas deell iestuukkeeja bateriju no cita datora ?:(( Aizej , un paraadi to visu vinniem, gan jau sameklees taveeju bateriju, vai iedos jaunu.

vezis1968 (2010-04-09 13:27)      jasaglaba kvitis,vai mazliet jaiemacas kautko par amperstundam Ah

Morgana (2011-01-14 01:54)      tas garantijas kantoris gadiijumaa nebija ServiceNet Muukusalas ielaa?

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu