Rondijs (2018-04-30 17:51) 1 Met laukā, un pērc jaunu. Vienkārši tak, ne?
Drole (2018-04-30 18:39)
1
Ko darīt?
Padaliities ar informaaciju. Windows-kursh? utjpr
joens (2018-04-30 19:01) Iespējams, ka iepriekšējais ieteikums ir pats pareizākais. Aparāta modeli studijā + displeja bildi, ko tieši šamais lamājas.
fargo (2018-04-30 20:02) 1 1 papīrs var būt iestrēdzis, tinte beidzās, savienojuma ar datoru nav. kas tika darīts pirms notikuma? vakar strādāja un šodien nē, vai mēnesi atpakaļ printēja un vairs ne? dators tas pats kas pirms tam ar to pašu programmatūru vai tā tika jaunināta/mainīta?
edding (2018-04-30 20:41) 2 Nevar zināt kas tur par lodziņiem. Mans parasti parāda, ja vaina tintē vai papīrs beidzies. Tiešam vajadzētu modeli un paneļa bildi.
Sarkangalvite23 (2018-04-30 21:32)
Windows 8.1
Printeris canon pixma mg3050.
Papīrs nav ietrēdzis, kārtridži nesen jauni ielikti, dators tas pats, programmatūra nav mainīta, gribēju izprintēt dokumentu un parādījās šis uzraksts. Pirms apm. nedēļas printēja. Savienojumus pārbaudīju, izslēdzu ieslēdzu, kompi restartēju. Vairs neraksta neko vnk neprintē.
Drole (2018-04-30 21:39) https://www.drivethelife.com/windows-10/printer-not-working-windows-10-creators-update.html
Sarkangalvite23 (2018-04-30 21:47)
https://support.usa.canon.com/kb/index?page=content&id=ART143179
Man ir 5 flashes. Bet ja pirms tam printēja, visam jābūt instalētam, Kārtridžus vēlreiz izņēmu un ieliku.
fargo (2018-04-30 22:03) pēc jaunieliktajiem kārtridžiem printēja? ja jā, cik ilgi/daudz? kārtridži oriģinālie/nē kādi? dators šobrīd vispār printeri "redz", dokumentu printēšanas uzstādījumu logā printeris kā drukājamā ierīce parādas? ja jā, vai ir mēģināts palaist "troubleshooter"/problēmumeklētāju?
Sarkangalvite23 (2018-04-30 22:47)
Kārtridži jauni, printēju tikai ar pāris reizes ar šiem. Tomēr sanāk ka problēma ir ar kārtridžiem, jo printerim mirguļo tās lampiņas, ka ziņo par problēmu.
Kārtridži ielikti pareizi, kāda vēl ar tiem var būt problēnma?
Printeris parādās.
JOHAIDI21 (2018-04-30 23:15)
Fixing Windows 10 “printer is in error state” when connected via parallel port
Posted on May 27, 2016 by Eldon Martin
Problem:
You’ve just installed or upgraded to Windows 10, and your printer connected via parallel port refuses to work, giving an error message saying “printer is in error state”.
Solution #1:
Go to the device manager, find the parallel port and double-click it to bring up the properties sheet. Click the “Port Settings” tab and then “Use any interrupt assigned to the port” and click OK (see Figure 1 below). The printer should be detected and work properly.
( on 09/27/2017) Solution #2 :
In some cases, solution #1 seems to work but the problem returns when the computer is rebooted. In that case, changing the setting described above back and forth will cause it to work again, but only until the next reboot. After a significant amount of time troubleshooting this on a few computers, we’ve concluded that Windows 10 just doesn’t print reliably with parallel ports. In stubborn cases like this, we’ve resorted to getting a StarTech USB-to-parallel cable, which essentially makes the printer look to Windows like a USB printer. In all the cases we’ve ran into, that has always solved the issue permanently. However, the brand of cable could make a difference. We used a TrippLite cable in one situation like this and it did not work, but the StarTech cable has worked every time.
av2 (2018-05-01 07:09)
Gan jau , ka kas ir, ja reiz izmeta error. Jaaredz uz vietas. Aizej uz printera razzotaaja maajas lapu, peedeejo driveru ielaadee.
https://www.canon-europe.com/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_m
g_series/pixma_mg3050.aspx?type=drivers&language=EN&os=WINDOWS%2010%20(64-bit)
Varbuut pamaini vadu, usb. Vispaar, ja kartrigi nav orgginaalie, mieriigi var nennemt tos prettii.Chipsi neder.
Pskaties device manager , vai vispaar eredz to printeri.
Un peedejais, var buut arii mehaaniski saluuzis kas.
fargo (2018-05-01 09:01)
"Kārtridži ielikti pareizi, kāda vēl ar tiem var būt problēnma?"
var pamēģināt printera reset un patīrīt kārtridžus. video >
https://www.youtube.com/watch?v=CA5MOtgu5vI
JOHAIDI21 (2018-05-01 21:38)
Bet ...,varbūt vajag sākt ar datora un printera softu salāgotību!!!??? daudziem ir radušās problēmas pēc windows 7 apgreida uz w8,vai w10 ! Vecie printeri neatbalsta tos mākoņstūmējus.
Tātad ...vai tas printeris kādreiz ir darbojies ar to w8.1? Un tad varam runāt tālāk.
Sarkangalvite23 (2018-05-01 23:00)
Šim datoram no dzimšanas ir windows 8. Viss strādāja. Vaina ir atrasta, tā ir kārtridžos. Pirkti ebay, bet ne ķīniešu, sūtīja no UK. Iepriekšējie bija oriģinālie.
Paldies par atsaucību, tēma slēgta.