Jautājums IT guru
Lai piekļūtu mācību informācijai, tālmācības studentiem jāielogojas ar savu lietotājvārdu un paroli. Iekšējās kārtības noteikumi nosaka, ka nez cik tur reizes ievadot nepareizu paroli, autentifikācijas dati-lietotājvārds un parole kļūst nederīgi.Noteikumi arī nosaka, ka parole derīga 150 dienas.
Jaunus derīgus autentifikācijas datus izsniedz koledžas IT speciālists darba dienās. Ja labs prāts, tajā pašā dienā, ja ne, gaidi ar maisu.
Žināms, ka koledžas IT speciālists ir ar personības traucējumiem.
Tad nu ir situācija, ka 2 (!) reizes šomēnes autentifikācijas dati ir kļuvuši nederīgi, un vienmēr piektdienas vakaros. Nedēļas nogalēs būtu laiks ieskatīties studiju materiālos, bet tad-hoops- nav pieejas, un tā 2 nedēlļas nogales no 4 šomēnes.
Nosist ar sūdainu mietu to skolas IT šizofrēniķi lūdzu nepiedāvāt.
tauta, kā to izbeigt inteliģentā veidā?:(
Kādu infu ieteicams (oficiālā vēstulē) pieprasīt no IT departamenta, kādu atskaiti? Vai var redzēt, cik reizes tikusi nepareizi ievadīta parole.
krumuzagis (2018-10-28 14:09) 2 studē pašmācības ceļā, bez uzvalkveidīgajiem starpniekiem, humpalās uzvalkus par 3 lati kādreiz varēja nopirkt, cel savu mazu darbniciņu un meklē sev vajadzīgo info bibliotēkā.
mellene_85 (2018-10-28 15:26)
1
krumuzagi, uzvalkveidīgiem starpniekiem nav ne vainas, mācības ir pasaka, vieglas un interesantas reizē, cits jautājums, cik tas vsp vajadzīgs(
tur viss ir forši, atskaitot to, ka paroles aktivizē/deaktivē šizoīds, pret kuru mani kursabiedri jau gribēja vākt parakstus, esot it kā ar basām kājām darbā ieradies un jocīgi izrunājies, es atrunāju, ka nepiedalos tādās akcijās, bet vajadzēja.
krumuzagis (2018-10-28 15:29) ar basām kājām okei, sorry ka pārmetu uzvalkveidīgajiem viņu šiku, es nesen nopirku paklāju ar plastmasas asumiem, pēdām tīri foršī pēc sutināšanaš apavos, pamēģini uzreiz cita juška kā mēdz teikt. jā mācīties vajag, parasti pretī ir vajadzīgs cilvēks, kas to jomu pārzin, bet nevajag iziet uz to, ak visu sastāstīs un parādīs, es ar to esmu saskāries tu esi interesantāks kursants jomā, kurai pats urbies cauri.
mellene_85 (2018-10-28 16:02) 3 1 1 idijoti apkārt.
WYWH (2018-10-28 17:53)
3
tas ka paroles jāmaina ar noteiktu regularitāti ir pareizi.
tas, ka paroles izsniedz kaut kāda viena persona ir pilnīgi absolūti greizi.
pēc būtības tas nozīmē, ka šī persona zina pilnīgi visu lietotāju paroles, kas ir pilnīgā pretrunā ar jebkuriem datu drošības un personas datu aizsardzības noteikumiem.
to arī jāsaka vadībai.
paroles maiņas jānodrošina sistēmai, kas pati paziņo, kad derīguma termiņš beidzies un liek nomainīt paroli (visi tak netbankas tagad lieto, zina kā tur tas ir. tāpat jābūt arī skolā)
P.S. bet, protams, ja lietotājs ir tik nesakarīgs, ka nespēj atcerēties un divreiz mēneša laikā nobloķē savu paroli, tad pašam lietotājam vajag ar koku
Ziids (2018-10-28 18:26) Jābūt kautkādam it palīdzības dienestam, nevar būt, ka tikai viens šizofrēnisks darbinieks visu uzmana, WYWH visu pareizi uzrakstīja. Par paroles temiņa beigām jāziņo sistēmai pašai. Noteikti, jābūt tel.nr, e-pastiem, kur griezties SOS gadījumā, ja ne, tad ar pamatotu pretenziju jāvēršās pie koledžas vadības. Lai veicas.
janisb (2018-10-28 20:38) 9 Iesākumā jāapmeklē datorrakstīšanas kursi, lai iemācītos ievadīt paroli pareizi...
mellene_85 (2018-10-28 22:47)
2
nevajag kritizēt. iespējams, kādu reizi paroles zaudēšana ir bijusi arī manis pašas kļūda, jo patvaļīgi spiežās ("skrien") vieninieki manā PC. (Jo, iespējams, ticis šķidrums klavā iepretī "1")
Tajā pat laikā tas (bojātais patvaļīgi skrienošais vieninieka taustiņš) nav traucējis NEKAD man saistībā ne ar vienu citu vietni, kur vajadzīga parole. Bet koledžas sistēmā notiek bieži tā. Reiz pazaudēju iespēju ieiet sistēmā pārāk daudz reižu ievadot paroli, un lai saņemtu jaunu, braucu no rajona uz Rīgu personīgi. IT specs paturēja amni aiz durvīm 3 h, pats sēdēja aiz slēgtām durvīm viens pats teikdams, ka manas problēmas sīkums, jāglābj esot nācija, tāpēc nav laika man izsniegt paroli (3 min darbs), tad apžēlojās un izsniedza jaunu paroli paskaidrojot, ka tas bijis normāli, ka iepriekšējā dienā nav varēts ielogoties, bijusi nevis manu nepareizu autentifikācijas datu vaina, bet sistēmas kļūda. Par kuru nekas netika ziņots sabiedrībai.Nu tāds mērkaķis, sorry, vizuāli vairāk pēc miskastes runča. Varètu pasmieties, bet mācībām traucē, un pasmagi(((
mellene_85 (2018-10-28 23:35) 4 ja viņš *šizoīds mūsu) aktivizē paroles, tad arī spēj deaktivizēt, vai pareizi sapratu?
Jurijs55 (2018-10-29 12:16) 1 Tas duraks par Tevi acimredzami ņirgajas. Tu maksā par mācībām, Tev ir visas tiesības pieprasīt normālu attieksmi.
Jurijs55 (2018-10-29 12:31) 1 Atradi vēl kas cieta kā Tu. Sūdzībā par viņa rīcību priekšniecībai piemineiet kas esat pat domājušas pamest studijas ŠAJĀ koledžā. Katrs students=nauda, zaudēt to dēļ slima IT specialista neviens bizness negrib, izdevigāk nomainīt strādnieku.
arikot (2018-10-29 17:46) 2 Būtu interesanti uzklausīt arī mācību iestādes IT speciālista viedokli par tēmas autori, kādi traucējumi, viņaprāt, piemīt dāmai. :)
mellene_85 (2018-10-29 19:55) 2 Bez pēdējā komentāra tēma būtu kā acs bez ziluma! p.s. komatus iemācies likt!
mellene_85 (2018-10-29 21:03)
2
Būtībā students ir mācību iestādes klients, kam ir ne tikai pienākumi, bet arī tiesības sākot ar Cilvēktiesībām un beidzot ar jaunākajiem grozījumiem Eiropas Datu Aizsardzības likumā. Tiesības saņemt uz rokas informācijas sistēmas lietošanas noteikumus, ne tikai apskatīt un parakstīt, ka visam piekrīt. Tiesības būt informētam par datu plūsmu savā profilā.
Šeit, izskatās, ka notiek pretlikumības, uz kurām vadība piever acis
Nekas, kad uniformas pie durvīm pieklauvēs, būs acis plaši ATvērtas.
Pilskungs (2018-10-29 23:37) 2 Tu aizmirsi vēl pieminēt savu pašpietiekamību, feminisma vēsturi un Stambulas konvenciju !
IT guru, palidzetu ar padomu? (8)
Cik lielas ir iespejas IT administratoram pieklut pie lietotaja failiem? (39)