Asus remonts

Vai iespējams Rīgā?

av2    2 Vissu ko var remonteet,pat ISS , tikai cik tas maksaas. Ja tas dators ir peedeejaas paaudzes super duper mikro plaanais, visticamaakas , ka remonts izmaksaas daargaak , ka ...taads pats jauns. Bet, es jau nezinu, kas par vainu datoram...kas ir noticis ? 2023-04-18 10:36

JOHAIDI21      Normālu ASUS klēpjdatoru cenas sākas no £1000 līdz £4000starptautiskā remont takse klēpjdatoriem ir 1/4 daļa no pārdošanas cenas. Tātad ...vislētākā ASUS klēpjdatora remonta izmaksas var sākties no 250 eiro. Kāda šeit morāle- pirms iegādāties klēpjdatoru,sameklējiet servisu vai meistaru,kurš būs spējīgs nodrošināt jūsu izvēlētā modeļa remontu!
Nekas nav mūžīgs,it īpaši elektronika.
Bet kas attiecas uz ASUS budžetniekiem,tad tur problēmas nevar būt.
Pilnībā piekrītu av2 viedoklim,ka remonts var izmaksāt tik pat daudz cik jauns dators.
Kaut vai tāds piemērs- man remontā ir 4 Lenovo Yoga 2Pro,kuriem ir ieplaisājis touch creens .Varētu jau nomainīt to touchu,bet ....man iekārtas spēj līmēt tikai 10" ekrānus! Un kur dabūt jaunus ,orģinālus touchus???? Atkal pirkt tos kroplīgos aliexpress ekrānus? Un kurš maksās meistaram par veltīgo sēdēšanu googlē,meklējot rezerves daļas? Un tā tā naudiņa sāk augt.Un klienti vienmēr aizmirst par meistara atbildības faktoru,
Neciešu tos klientus,kuri atnāk ar frāzi-"vai nevarat paskatīties,kas tam datoram vainas? Ir vai nav vērts remontēt?" Tādus klientus ,es uzreiz atraidu,jo uz datoriem un telefoniem esmu atskatījies pietiekoši,līdz pat riebumam. It īpaši ja atnes netīru,nospeķotu datoru,tad es uzreiz atsaku(diplomātiski) :-))))
2023-04-18 14:42

Freddy Krueger  1   Nu re, izrādās, ka #johaidi māk arī normāli runāt, par tēmu :-)
Tieši tāpēc arī garantijas laikā jāizmanto autorizērtie servisi, viņiem remontu apmaksā ražotājs, apgādā ar daļām e.t.c. Pēc garantijas termiņa normālā prakse ir saprātīgs cipariņš par diagnostiku, kurš iekļauj arī pricelist iespējamajam remontam (ar saprātīgu profitu, protams). Ja klients parakstās - ļoti labi. Neparakstās - viņa izvēle.
Bet, piemēram, ar kreiso tintīti salieta service station nomaiņa drukai izmaksās ~ 2x vairāk, kā jauns printeris, jo printerus pārdod zem pašizmaksas, pelnot uz supļiem.
Bet ar visu to, ja esi neatkarīgais, būtu labi atrast kādu "autorizēto", lai atrisinātu rezerves daļu piegādi, piekļuvi softiem un servisa manuāļiem. Un pēdējie visā story patiesībā ir paši vērtīgākie. Bet klientus nevajag "nošūt", vnk palūdz viņiem par tavu laipnību samaksāt, ko viņi parasti arī ir ar mieru darīt... :-)
p.s. I´m retired... :-P
2023-04-18 15:56

JOHAIDI21      Freddy,atkal jau auzās! Pirmkārt- nav svarīgs defekta novērsšanas process.Tas neietekmē remonta cenrādi. Neizprotot šo sistēmu,tad arī saradās tie "krūmu dakteri" ar vienu lodāmuru,kuri centās "palīst" zem dempinga cenām. Man ir vienalga ,vai nomainīt vienu kondensatoru,vai centrālo kontrollieri .Cena būs viena un tā pati,plus rezerves daļu cena. Jo ir datori,pie kuriem nākas nosēdēt pat veselu nedēļu,vai pat divas ,un kurš gan klients spētu atmaksāt tāda remonta reālos izdevumus. Tāpēc arī notiek cenu nivelēšana.
Kas attiecas uz printeriem,tad tosnepārdod zem pašizmaksas.Tādu muļķu vēl nav . Printeru ražotāji pelna uz kārtridžu tirdzniecību un tintes printeru tintes tirdzniecību. Kas ir pielīdzināma(atsevišķiem modeļiem) pat paša printera vērtībā. Bet klientiem,kuriem rokas aug no pareizās vietas,nebūs problēmu ar tintes kārtridžu uzpildīšanu. Problēmas var rasties ar atsevišķiem modeļiem,teiksim ar EPSON,kuri pieprasa kārtridža resetu ,pēc tintes uzpildes. Un tas arī nav problemātiski.
Kas attiecas uz tiem "autorizētajiem" :-)))) tad padomā,kurš gan sevi cienošs meistars "sēdēs" uz cieto algu,vergos kaut kādam kundziņam,ja strādājot individuāli var nopelnīt vairākas reizes vairāk. Un tad vēl....tāds sīkumiņš...."autorizētie" sēd uz vienas firmas izstrādājumiem un tur nevajag nekādu smadzeņu slodzi,toties individuālajiem ir jābūt ar daudz augstāku kvalifikāciju,neskatīties uz datoru modeļiem.
Galvenais ir ievērotdarba ētiku,neķert gadījuma darbus un cienīt savu darbu. Tad arī viss būs ok.
Ak,jā ...ne visu firmu datoriem ir autorizētie servisi. Pat Anglijā un ASV ir problēmas ar tiem autorizētajiem. Tāpēc es neticu,ka Latvija ir nākamā Silikona ieleja.
2023-04-18 16:47

Freddy Krueger      Latvija nav, un nebūs "nākamā". Runājot par cilvēkiem (nezinu, cik zini servisa publiku šeit) - servicenet dibinātājs, mans bijušais kolēģis, savulaik bija viens no labākajiem HP Unix sistēmu džekiem visā baltijā, cits kolēģis joprojām ir nepārspēts spečuks HP perifērijā un serveros, telekoms nošautos, ja viņš pensijā aizietu, u.t.t.
Runājot par cenām - "garajiem" case tiešām ir, kā ir. Nezinu, vai tev ir tikai tas, ko pats dari, bet kompāniju servisa centros ir zemākā robeža, zem kuras nekas vnk nenotiek.
Nezinu, protams, kā tagad, bet tad, kad vēl strādāju, HP pat neslēpa, ka uz lētajiem printeriem neko nepelna vispār. Nu labi, varbūt ne gluži "-", bet - bez peļņas.
Bet starpība starp HP, un kreiso tinti ir ļoti vienkārša - pirmo var nomazgāt ar siltu ūdeni, otro - pat ar benzolu nedabūsi nost. Ne jau velti HP kārtridžam ir 26+ patenti.
Nu, arī ar smadzeņu slodzi reizēm ir interesanti, liekas, i pats labi zini, ka useri spēj tādus brīnumus sastrādāt, ka reizēm dienu, vai pat dažas, jāburas, lai tiktu skaidrībā... Protams, vienmēr ir maģiskais "format c:", bet - ne vienmēr tas ir risinājums. Un servisiem bes dzelžu gala ir arī softa gals, kurš reizēm paņem pat krietni vairāk.
Just my 5 cents...
2023-04-18 19:20

JOHAIDI21      Freddy,bet HP Unix system ,tas taču ir podziņspaidītāju līmenis,tie ir parastie administratori. Jā,bez viņiem iztikt nevar,bet arī nekādā cieņā viņi nav un viņi jau nav inženieri.
Vairākus gadus atpakaļ ,te,Anglijā ,es strādāju vienā kompānijā,kur 70% strādnieku un inženieru bija no Latvijas. Un šīs kompānijas administrators bija bijušais tehuniversity pasniedzējs Latvijā.Tur arī es nedaudz iepazinos ar softu lietām.
Tātad ,"formatC" tā jau ir kapitulācija un pašnāvības robeža . Tādās reizēs var izmantot diska"C" klonēšanu(lai saglabātu datus) un iet caur cmd operēšanu. Tur var visu sakārtot,atjaunot zudušos datus u.t.t.
Bet tā vairs nav mana kompetence.
Tikai nesen es atklāju ka androids ir amatieru softs,bet profi dod priekšroku Microsoft telefoniem.Man tās googles un amazones spēlītes nepilnīgais softs un vīrusi jau ir apnikuši.Vai esat jau saskārušies ar android softa "uzkāršanos" un cīņa ar melno ekrānu. Samsungiem tā jau ir kļuvusi par epidēmiju un wi-fi tīkla "pazusšana". Cenas aug,bet kvalitāte krītas.
Pilnībā piekrītu ,ka dzelži nekustas bez softa.Bet to bāzes funkciju jau nodrošina produkta izgatavotājs.
Par to printeru problēmu...jā ,tā ir taisnība,tamdēļ es iegādājos tikai genue product.Un biznesa lietās es izmantoju thermal printer. Mazāk problēmu un augstāka kvalitāte. Tas pats attiecas uz lodēšanas flux,es lietoju tikai ASV preci. Sanāk divreiz dārgāk,bet iegūtā kvalitāte atmaksājas.
Tas pats ir ar reballing pastu. ķīnas productu kvalitāte ir derīga tikai laptopu,datoru montāžai,bet ne telefonu remontam.
2023-04-18 22:45

Freddy Krueger      Tici, vai ne, bet pat avg pricing kategorijā rezīkļiem "diapazons" lēkā par ~ 30%... Savulaik bijām spiesti algot darbinieku, kurš prasti sēdēja, mērīja, un šķiroja komponentes, lai vispār ko varētu saražot... Citādi - plate tip salodēta, a "neceļas", un iepūt... 2023-04-18 23:24

JOHAIDI21      Neko nesapratu! AVG taču ir lētais antivīruss! Un to antivīrusu konkurences cīņā cieta tikai lietotāji. Es jau sen vairs neielaižos ar tiem antivīrusiem,bezjēdžigs variants. Priekš nopietnām lietām,visā pasaulē izmanto vai nu nu LInux,vai arī lokālo Microsoftu.
p.s. Varu apgalvot,ka ,uz doto brīdi,ražošanā ,pat robotu tehnikā izmanto vēl windows 95/98 !!!! Un viss rullē bez problēmām.
2023-04-18 23:35

Freddy Krueger      :-) avg = average, tiek domāta vidēja līmeņa cenu grupa supļiem (rezīkļi, arī traņi e.t.c.), kuriem, vismaz teorētiski, tādas nomināla svārstības nedrīkstētu būt. Par lētajiem es pat nerunāju, tur vispār ir nightmare... 2023-04-19 18:55

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu